Reklamacje, zwroty, gwarancje.

Adres do obsługi reklamacji i zwrotów:

ŻURAWIK.COM Paweł Żurawik
ul. Akacjowa 17
76-251 Bolesławice
NIP: 8421559772
Regon: 220056154
tel: (59) 30 70 310
gsm: 508 328 744
e-mail: biuro@centrumnozy.pl
 


Gwarancje

Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja wynosi 24 miesiące.

 

Reklamacja  towarów

Każdy wysyłany towar w ramach reklamacji powinien być wysłany wraz z wypełnioną kartą reklamacyjną z możliwie szczegółowo opisanymi wadami produktu.

 

 
Zwroty

 

Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru . Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od daty odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający dokona zwrotu wszystkich otrzymanych płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy do konsumenta. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedającego. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

W przypadku sporu, Nabywca będący konsumentem ma możliwość dochodzenia roszczeń przy pomocy m.in. miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów oraz skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji w drodze mediacji lub za pomocą sądów polubownych, przy udziale m.in. Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych. Skorzystanie z ww. sposobów rozwiązywania sporów jest dobrowolne.
 

 

 

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

 

  
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą
firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania
z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające
z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez
mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie
Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu,
obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

 





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl